Data publikacji: 21.01.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta Polska zwiększy zamówienia NEO24.pl dzięki odbiorom w 4500 placówkach i dostawom pod adres Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Poczta Polska i NEO24.pl podpisały umowę o współpracy w zakresie odbioru i dostawy produktów zakupionych w sklepie internetowym. Klienci NEO24.pl mogą odbierać zakupy w sieci 4500 placówek lub korzystać z przesyłek Pocztex Kurier48.
Poczta Polska i NEO24.pl podpisały umowę o współpracy w zakresie odbioru i dostawy produktów zakupionych w sklepie internetowym. Klienci NEO24.pl mogą odbierać zakupy w sieci 4500 placówek lub korzystać z przesyłek Pocztex Kurier48.
Dzięki opcji „odbiór w punkcie” Klienci NEO 24 zyskają dodatkową formę komfortowego odbioru swoich zamówień w wybranej placówce Poczty Polskiej. 4500 placówek pocztowych w których można odbierać zakupy to podwojenie sieci punktów już współpracujących z NEO24.pl. Z kolei wybierając dostawę Pocztex Kurier 48 pod adres, klienci sklepu nie ponoszą kosztów dostawy.
– Współpraca pomiędzy Pocztą Polską a NEO24.PL to przede wszystkim podniesienie wygody realizacji zamówień dla wszystkich klientów, ze szczególnym uwzględnieniem konsumentów zamieszkujących mniejsze miejscowości – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.
Poczta Polska umacnia swoją pozycję na rynku logistycznej obsługi towarów zakupionych w sieci. Firma jest naturalnym partnerem dla sklepów internetowych, bo oferuje nie tylko terminowe i bezpieczne usługi kurierskie, ale także jest w stanie finalnym odbiorcom sklepów zapewnić dostęp do największej w Polsce sieci odbioru zamówionych produktów.
– Poczta Polska z sukcesem pozyskuje nowych klientów na rynku e-commerce czego najlepszym przykładam jest zawarty kontrakt. Przygotowana oferta spełniła oczekiwania naszego partnera biznesowego oraz jego klientów, pod względem wymagań jakościowych i operacyjnych. Jestem przekonany, że klienci NEO24.PL docenią stale rosnącą jakoś realizowanych przez Pocztę Polską usług – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Poczta Polska bardzo mocno stawia na obsługę paczek z produktami kupionymi on-line. Polacy coraz chętniej zamieniają tradycyjny koszyk sklepowy na wirtualny. Przekłada się to na liczbę paczek dostarczanych przez Pocztę Polską: w czwartym kwartale 2014 roku było to o blisko 30 procent więcej paczek niż w tym samym okresie 2013 roku. Nadawcy paczek ufają Poczcie Polskiej wynika z badania ARC Rynek i Opinia zrealizowanego w grudniu 2014 roku. Zaufanie do operatora przekłada się wprost na biznes sklepów internetowych ponieważ dzięki terminowej dostawie towaru cieszą się one nieposzlakowaną opinią sprawnego organizatora dostawy.
Sklep internetowy NEO24.PL należy do wiodących podmiotów na polskim rynku e-commerce. Prowadzi działalność od 2006 roku i oferuje ponad 60 000 towarów najlepszych światowych producentów sprzętu AGD, RTV oraz IT, a także innych branż: opony, perfumy, dom i ogród, dziecięcej i zoologicznej.
źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse