Data publikacji: 07.10.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta z nagrodą Effie Kategoria: wydarzenia, media/marketing/reklama
Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.
Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.
Statuetki Effie przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.
– Znalezienie się wśród laureatów Effie to duże wyróżnienie dla Poczty Polskiej. Oznacza, że potrafimy realizować skuteczne działania marketingowe – zgodnie z najlepszymi praktykami na rynku. Znajdujemy się w jednym szeregu z najbardziej skutecznymi markami w Polsce – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.
Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”. Osią kampanii był Internet: działania w wyszukiwarce Google i kampania marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek.
Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i agencja marketingowa CAM Media.
Gala Effie Awards odbyła się 6.10 br w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Była to 15 polska edycja tego najbardziej prestiżowego konkursu w branży reklamowej.
źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #wydarzenia #media/marketing/reklama