Warszawa, 18 lipca 2011 r. – Serwis Premio Falco z Olsztyna, którego pracami kieruje Krzysztof Zdun, znalazł się w gronie serwisów oferujących najwyższy poziom obsługi klienta w Polsce. Takie są wyniki ogólnopolskiego badania, które objęło 15 sieci warsztatów samochodowych.
Badanie przeprowadzili ankieterzy (od 18 kwietnia do 20 maja 2011 r.) udający klientów. Oceniali głównie jakość obsługi klienta, zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną. Pod lupę trafiła także wiedza personelu oraz czystość i porządek w badanych serwisach.
W ocenie klientów testowych serwis Premio w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28 uzyskał aż 92,4 proc. ocen pozytywnych.
„Tak wysoka ocena ankieterów nie jest przypadkiem – przywiązujemy bardzo dużą wagę do poziomu obsługi w naszym serwisie. Cieszymy
się, że przekłada się to na satysfakcję klientów. Wyniki rankingu są niewątpliwie dużym sukcesem naszego serwisu oraz marki Premio”
– podsumował wyniki Krzysztof Zdun, szef serwisu Premio Falco w Olsztynie.
W ramach akcji przebadano po trzy losowo wybrane punkty każdej z sieci, w sumie 45 warsztatów na terenie całego kraju. Zadaniem ‘tajemniczych klientów’ było telefoniczne umówienie wizyty, ocena wyglądu warsztatu podczas usługi oraz analiza całego procesu obsługi klienta – od powitania
i realizacji usługi, przez finalizację sprzedaży aż do pożegnania.
„Wszystkie z elementów, na których skupiało się badanie, są kluczowe dla serwisów działających w ramach sieci fast-fit Premio. Dostrzegamy rosnące potrzeby klientów w zakresie obsługi, dlatego też stawiamy znak równości między kontaktem personalnym z klientem a jakością pracy mechaników. Tylko łącząc najwyższy poziom obsługi na każdym z etapów naszej pracy możemy osiągać sukcesy” – powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Badania przeprowadzone przez International Service Check miały charakter Mystery Shopping – to forma oceny poziomu obsługi klienta poprzez ankieterów, którzy podając się za klientów w sposób dyskretny korzystają z usługi, dokonując jej wnikliwej oceny. Na podstawie tych ocen przygotowywany jest końcowy raport.
Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.