Warszawa, 14 czerwca 2011 r. – Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio kontynuuje działania mające na celu popularyzację swoich usług, poprzez oryginalne letnie działania on-line oraz plenerowe akcje promocyjne. Wykorzystanie nowych dla branży motoryzacyjnej narzędzi promocyjnych zakłada wyjście naprzeciw potrzebom dotychczasowych klientów, a także pozyskanie nowych odbiorców.
Jak dotąd serwisy samochodowe nie słynęły ze spójnej strategii komunikacyjnej oraz zaplanowanych działań promocyjnych. Premio, największa w Polsce sieć serwisów fast-fit, jest pod tym względem innowatorem już od kilku sezonów.
Hasło reklamowe marki „Kochasz swoje auto? My również!” odnosi się do emocjonalnego związku między kierowcą a jego samochodem. Zimowa kampania pod tym hasłem została nagrodzona w XX edycji Idea Awards. Jeśli dodać do tego inaugurację działań Premio na Facebooku, wyłania
się klarowna koncepcja działań promocyjnych dla lidera polskiego rynku serwisów samochodowych, czyli Premio.
„Wykorzystujemy coraz więcej nowoczesnych narzędzi promujących nasze usługi. W maju br. założyliśmy profil marki na Facebooku. Chcemy, żeby nasze działania były spójne, stąd duża część zaplanowanych na lato działań będzie odbywać się on-line. Szeroko zakrojona kampania reklamowa w Internecie, w połączeniu z dotarciem do konsumenta poprzez media społecznościowe daje efekt synergii, dzięki któremu jesteśmy blisko naszych klientów i budujemy świadomość, że sieć serwisów Premio jest na wyciągnięcie ręki. Faktycznie tak jest – jesteśmy największą siecią serwisów samochodowych w Polsce” – powiedziała Beata Jarosz, Premio Marketing Manager.
Profil „Premio Kochamy Samochody” dostępny jest pod adresem: www.facebook.pl/PremioSerwis
Serwisy Premio oferują w tym sezonie promocje w postaci bezpłatnych przeglądów optycznych samochodów. Działania promocyjne będą odbywały się dwutorowo. Zaplanowano komunikację on-line w formie banerów na wybranych stronach internetowych. Miłym zaskoczeniem dla kierowców będą zapewne hostessy zapraszające na przeglądy w najbardziej uczęszczanych rejonach wybranych miast. Strona internetowa www.premio.pl stanie się platformą umożliwiającą skorzystanie z darmowej usługi. Na osoby, które zdecydują się skorzystać z tej możliwości, czekają dalsze atrakcje w postaci upominków oraz znaczących rabatów przy zakupie opon letnich. Na stronie internetowej powstała baza informacji i porad związanych z eksploatacją samochodu. Cała akcja wspierana będzie tradycyjnymi materiałami reklamowymi zarówno
w formie billboardów, jak ulotek oraz wobblerów w serwisach.
Za stronę wizualną materiałów promocyjnych, jak i zakup mediów odpowiadała firma Upgrade Marketing.
Premio to obecnie sieć 105 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.