Data publikacji: 09.02.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program Emirates Skywards zdobywa nagrodę „Excellence in Management” w plebiscycie Loyalty Awards 2018 Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Piątek, 7 lutego 2018 r. – Dubai, ZEA –
Piątek, 7 lutego 2018 r. – Dubai, ZEA – Program lojalnościowy Emirates Skywards został nagrodzony w kategorii „Excellence in Management” w 10. edycji corocznego plebiscytu Loyalty Awards 2018 zorganizowanego przez serwis FlightGlobal i organizację Global Flight 6 lutego w Bangkoku.
Nagroda stanowi wyraz uznania dla wybitnej myśli strategicznej i kierowania zespołem programu Emirates Skywards w takich aspektach jak transformacja biznesowa i wyznaczanie innowacyjnych kierunków strategicznych. W ciągu ostatniego roku w programie Emirates Skywards stosowano analizę opartą na danych w celu zwiększenia zaangażowania jego członków. Program lojalnościowy kierował do swoich członków bardziej spersonalizowane i lepiej dopasowane oferty na podstawie predykcyjnego modelowania danych, co spotkało się z ich pozytywnym odbiorem.
W oparciu o analitykę danych, byliśmy w stanie nagradzać członków naszego programu aktualnymi promocjami. Oferty wygenerowały 13-krotnie więcej odpowiedzi w porównaniu ze standardowymi ofertami i spowodowały wzrost zaangażowania członków – powiedział dr Nejib Ben Khedher, wiceprezes Emirates Skywards.
Program Emirates Skywards liczy przeszło 20 mln członków na całym świecie, oferując im doskonałą wartość, wybór i elastyczność. Dbając przede wszystkim o zadowolenie klientów, twórcy programu lojalnościowego nieustannie szukają możliwości współpracy z przedstawicielami branży turystycznej, transportu lądowego i lifestylowej, aby gromadzenie i wymienianie mil było jeszcze łatwiejsze. W Emirates Skywards uczestniczą także partnerskie linie lotnicze FlyDubai, Easyjet i Qantas, dzięki czemu członkowie programu mogą korzystać z jednej z największych globalnych sieci połączeń.
Rozdanie nagród przyznawanych przez jury złożone z czołowych ekspertów od zarządzania lojalnością odbywa się co roku podczas specjalnej gali. Organizowany po raz dziesiąty plebiscyt Flightglobal/Global Flight Loyalty stał się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży zarządzania lojalnością w turystyce.
Nagrody otrzymują firmy, które udowodniły, w jaki sposób ich produkt lub inicjatywy przyniosły dodatkowe korzyści ich przedsiębiorstwu i klientom.
źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport