Data publikacji: 29.11.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet Kategoria: nowe produkty/usługi, technologie
Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN.
Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN.
Akcja promocyjna „Rabat na paliwo” rozpoczęła się w 600 bankomatach należących do sieci Euronet i potrwa do końca tego roku. To pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca nowy rodzaj nośnika reklamowego jakim jest unikalny kod kreskowy drukowany na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu. Wykorzystana w kampanii forma jest nowością na polskim rynku i poszerza bogate już portfolio formatów reklamowych w ofercie Euronet Polska.
Mechanizm promocji umożliwia klientowi drukowanie unikalnych kodów kreskowych oraz grafik promocyjnych na obydwu stronach papierowych wydruków, będących potwierdzeniem transakcji w bankomatach sieci Euronet. Informacją zachęcającą do skorzystania z promocji PKN ORLEN będzie również reklama emitowana na ekranie wyboru potwierdzenia oraz drukowana na rewersie potwierdzenia.
W czasie trwającej promocji osoby wypłacające gotówkę z bankomatów należących do sieci Euronet otrzymają na potwierdzeniu transakcji unikalny kod, który użyty podczas płatności gotówką na stacjach benzynowych ORLEN pozwoli uzyskać klientowi rabat na paliwo w wysokości, 10 gr. na litrze paliwa przy zakupie dowolnej ilości. Dodatkowo po transakcji otrzymają na stacji kolejny kod upoważniający do uzyskania bonusowych 500 punktów w programie lojalnościowym VITAY przy kolejnym tankowaniu powyżej 20 litrów i płatności gotówką.
– Zaledwie w ciągu jednego miesiąca w bankomatach Euronet, realizowanych jest ponad 15 mln transakcji – mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska oraz dodaje – Wierzymy, że ta liczba już uświadamia reklamodawcom potencjał jaki daje bezpośredni kontakt Klienta z marką w czasie oczekiwania na realizację transakcji.
Możliwość dystrybuowania dodatkowej wartości, atrakcyjnej z punktu widzenia Klienta, takiej jak nadruk na potwierdzeniu kodów kresowych lub kuponu reklamowego, może znacząco podnieść efektywność standardowej kampanii. Może być również jej doskonałym uzupełnieniem.
POTWIERDZENIE
AWERS – standardowe potwierdzenie wypłaty wraz
z nadrukowanym na nie kodem kreskowym
REWERS – nadruk reklamowy
źródło: Biuro Prasowe Euronet Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #technologie