Data publikacji: 28.03.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekomendowany przez wiodących producentów aut Kategoria: transport, transport
Już w kwietniu rozpocznie się nowa kampania reklamowa firmy Castrol, obejmująca prasę, internet oraz outdoor.
Już w kwietniu rozpocznie się nowa kampania reklamowa firmy Castrol, obejmująca prasę, internet oraz outdoor.
Celem kampanii jest podkreślenie rekomendacji flagowego produktu Castrol EDGE przez wiodących producentów samochodów, a także edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol EDGE. – Ścisła współpraca z czołowymi producentami samochodów, jak na przykład VW, Audi, BMW jest integralną częścią strategii biznesowej firmy Castrol – powiedziała Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce. – Dzięki kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że tylko olej idealnie dopasowany do potrzeb konkretnego silnika zapewni jednostce napędowej pełną ochronę i bezproblemową eksploatację przez długie lata – dodała.
Trwająca od kwietnia do końca roku kampania prasowa obejmie magazyny motoryzacyjne, tytuły dla mężczyzn, a także tygodniki społeczno-polityczne. W internecie dominować będą serwisy motoryzacyjne kierowane zarówno do klientów ostatecznych jak i mechaników. Banery reklamowe pojawią się też na portalach ogólnoinformacyjnych. Akcja w sieci będzie wspierana przez pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a także kampanię na portalu społecznościowym Facebook. Ponadto w najważniejszych miastach Polski, m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu przez cały kwiecień będzie trwała kampania outdoorowa. Kreacje reklamowe przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.
Kampanię zapoczątkowała zorganizowana w marcu wspólnie z Grupą Bauer akcja, obejmująca konkurs prowadzony w radiu RMF FM oraz cykl artykułów na portalu Interia.pl, edukujących o tym, jak dobrać właściwy olej, jak prawidłowo odczytać oznaczenia na etykiecie butelki oleju lub na co zwrócić uwagę przy wyborze warsztatu samochodowego.
Olej Castrol EDGE chroni silnik niezależnie od obrotów i warunków jazdy, a dodatkowo do minimum niweluje kontakt między metalowymi częściami jednostki napędowej. Wykorzystuje technologię FSTTM (Fluid Strength TechnologyTM), która aktywnie i dynamicznie wzmacnia olej i dostosowuje się do potrzeb silnika przy każdym stylu jazdy. źródło: Biuro Prasowe BP Europa SE, Oddział w Polsce Załączniki: Hashtagi: #transport #transport