Data publikacji: 06.07.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie sprzedaż Mitsubishi Motors na świecie i w Polsce Kategoria: handel, transport
Firma Mitsubishi Motors Corporation notuje znaczące wzrosty sprzedaży, produkcji i eksportu. Polski oddział Mitsubishi Motors także uzyskał w pierwszym półroczu 28% wzrost sprzedaży a w samym czerwcu sprzedaż zwiększyła się aż o 58%. Ten świetny rezultat jest konsekwencją dobrego przyjęcia przez klientów nowego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross, debiutu miejskiego modelu Space Star, ale także zwiększonego zainteresowania modelami ASX, Outlander i Pajero.
Firma Mitsubishi Motors Corporation notuje znaczące wzrosty sprzedaży, produkcji i eksportu. Polski oddział Mitsubishi Motors także uzyskał w pierwszym półroczu 28% wzrost sprzedaży a w samym czerwcu sprzedaż zwiększyła się aż o 58%. Ten świetny rezultat jest konsekwencją dobrego przyjęcia przez klientów nowego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross, debiutu miejskiego modelu Space Star, ale także zwiększonego zainteresowania modelami ASX, Outlander i Pajero.
Więcej Mitsubishi w Polsce
W pierwszym półroczu bieżącego roku do klientów trafiło 2567 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2010 aut) to aż o 28% więcej. Na tak dobry wynik wpłynęło między innymi zainteresowanie klientów zupełnie nowym modelem Mitsubishi Eclipse Cross oraz przedwakacyjna premiera miejskiego Mitsubishi Space Star. Od stycznia do końca czerwca tego roku wzrosło także zainteresowanie cenionym SUV-em Mitsubishi Outlander – kupiono 766 sztuk tego modelu – o ponad 2% więcej niż w tym samym okresie 2017 roku. W dalszym ciągu powodzeniem cieszyło się też terenowe Mitsubishi Pajero notując niemal 28% zwiększenie wyniku sprzedaży.
58% wzrost w ubiegłym miesiącu
Nie słabnie zainteresowanie najpopularniejszym w Polsce Mitsubishi – modelem ASX, który zanotował w czerwcu aż 22% wzrost sprzedaży. W sumie w czerwcu 480 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów. W porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, kiedy z polskich salonów wyjechały 304 samochody oznacza to prawie 58% wzrost.
1 / 7
Wyniki MMC na świecie
Maj 2018
Produkcja krajowa
Maj 2018 – Trzeci z rzędu miesięczny wzrost rok do roku od lutego 2018
( 133,9% rok do roku )
Produkcja zagranicą *
Maj 2018 – Szósty z rzędu miesięczny wzrost rok do roku od listopada 2017
( 138,7% rok do roku )
Produkcja razem
Maj 2018 – Dwunasty z rzędu miesięczny wzrost rok do roku od maja 2017
( 136,7% rok do roku )
Sprzedaż krajowa
Maj 2018 – Czwarty z rzędu miesięczny wzrost rok do roku od stycznia 2018
( 111,5% rok do roku )
Eksport
Maj 2018 – Szósty z rzędu miesięczny wzrost rok do roku od listopada 2017
( 158,9% rok do roku )
Informacje dodatkowe
Produkcja zagranicą
Azja (68 209 egzemplarzy: 138,1% rok do roku)
Eksport
Azja (1 040 egzemplarzy: 372,8% rok do roku)
Ameryka Północna: (14 433 egzemplarzy: 247,9% rok do roku)
Europa (8 403 egzemplarzy: 126,8% rok do roku)
Maj
2018
Rok fiskalny 2018
(18/04-18/05)
Rok kalendarzowy 2018
(18/01-18/05)
Sprzedaż
Rok do roku (%)
Sprzedaż
Rok do roku (%)
Sprzedaż
Rok do roku (%)
Produkcja
Produkcja krajowa
48265
133,9
96548
138
274239
115,4
Produkcja za granicą *
69839
138,7
119586
131,3
320384
132,4
Razem
118104
136,7
216134
134,2
594623
124
Krajowa
Sprzedaż *
Rejestracje razem
2975
131,2
5321
123,9
22028
137,1
Segment aut mini
3526
98,9
6252
98,5
25144
103,7
Razem
6501
111,5
11573
108,7
47172
117
Eksport Razem
31422
158,9
62398
149,2
183084
132,9
* Łącznie z importem do Japonii
* Z rozpoczęciem roku fiskalnego 2012 modele produkowane w Chinach pod lokalną marką, które do tej pory były uwzględnione w wielkości produkcji dla Chin, są obecnie wyłączone
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #handel #transport