Data publikacji: 19.08.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozpocznij przygodę – nowa kampania reklamowa Mitsubishi Motors Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie klientów do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym. W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania aż 10 000 zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social medial media oraz radia i TV.
Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie klientów do wizyty na stronie www.mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym. W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania aż 10 000 zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social medial media oraz radia i TV.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o atrakcyjnej ofercie związanej z zakupem modelu Mitsubishi ASX, co zachęci ich do wizyty na stronie marki, w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors oraz odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest do nowych użytkowników Mitsubishi, którzy decydując się na zakup modelu ASX zyskają 10 000 zł i 2-osobowe zaproszenie na I Zlot Mitsubishi www.zlotmitsubishi.pl .
Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing, AdWords a także prasę, radio i TV.
Kampanię „Rozpocznij przygodę” na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kahuna Love.
Szczegółowe informacje na temat oferty można odnaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/rozpocznij_przygode/ .
1 / 3 źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport