Data publikacji: 02.04.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Shell wraz z Lidlem po raz trzeci zapraszają do wspólnej akcji „Kupuj w Lidlu tankuj taniej” Kategoria: handel, media/marketing/reklama
Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci ponownie mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!
Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci ponownie mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!
Wiosenny okres wycieczek w pełni, jest to idealny czas na relaks poza domem w gronie bliskich. Wyjazd na pewno będzie udany jeśli będziemy wyposażeni w produkty na piknik a przy okazji zaoszczędzimy na stacji benzynowej tankując paliwo po obniżonej cenie. Zmotoryzowani klienci sieci sklepów Lidl mają ku temu kolejną okazję. Promocja „Kupuj w Lidlu tankuj taniej” już po raz trzeci zawitała w ofercie sieci. Poprzednie edycje akcji spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, stąd też ponowna odsłona promocji jest ukłonem Lidl Polska w stronę klientów, którzy z niej chętnie korzystają.
Każdy klient, który zrobi zakupy na kwotę minimum 50 złotych, otrzyma specjalny kupon promocyjny do wykorzystania na stacjach paliw Shell w całej Polsce. Akcja rozpoczyna się 2 kwietnia i będzie obowiązywać przez prawie 4 tygodnie, do niedzieli 28 kwietnia 2013r. Realizacja kuponów potrwa dwa tygodnie dłużej i zakończy się 12 maja 2013r.
Zasady akcji:
Przy zatankowaniu minimum 20 litrów paliwa na stacji Shell i przy okazaniu kuponu promocyjnego z sieci sklepów Lidl, każdy klient otrzyma rabat w wysokości
15 groszy na litrze następujących paliw: LPG, Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel lub aż
30 groszy na każdym litrze paliwa Shell V-Power, Shell V-Power Racing oraz Shell V-Power Diesel.
Regulamin promocji oraz zasady realizacji kuponów promocyjnych są dostępne na stronach: www.lidl.pl oraz www.shell.pl
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.
Działalność Shell obejmuje biznes Retail (sieć stacji i sklepów Shell, łącznie blisko 400 obiektów w całym kraju, oferujące sprzedaż paliw Premium Shell V-Power, Karty paliwowe euroShell dla flot oraz Oleje i Smary Helix).
źródło: Biuro Prasowe Lidl Załączniki: Hashtagi: #handel #media/marketing/reklama