Data publikacji: 07.03.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Super Assistance w Proama częściej kupują kobiety Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Wśród klientów Proama kobiety prawie 1,5 raza częściej kupują Super Assistance niż mężczyźni. Z rozszerzonego ubezpieczenia assistance korzysta co 6 pani, kupująca ubezpieczenie komunikacyjne w Proama. Wśród decydujących się na pakiet AC kobiet, dodatkową ochronę wybiera już niemal połowa.
Wśród klientów Proama kobiety prawie 1,5 raza częściej kupują Super Assistance niż mężczyźni. Z rozszerzonego ubezpieczenia assistance korzysta co 6 pani, kupująca ubezpieczenie komunikacyjne w Proama. Wśród decydujących się na pakiet AC kobiet, dodatkową ochronę wybiera już niemal połowa.
W Proama Assistance Wypadkowy, który zapewnia naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, o ile będzie możliwia, lub holowanie do warsztatu, otrzymuje każdy klient, już w ramach pakietu OC. Dla osób bardziej wymagających Proama przygotowała bogaty Super Assistance, który – jak pokazują statystyki – szczególnym zainteresowaniem cieszy się wśród pań.
– Wśród wszystkich klientów Proama, co szósta kobieta decyduje się na zapewnienie sobie dodatkowej pomocy na drodze, ale wśród pań kupujących AC jest ich aż połowa – mówi Krzysztof Wanatowicz, Dyrektor ds. Produktów Ubezpieczeniowych, Proama.
Na zakup dodatkowej ochrony ma wpływ również wykonywany zawód. Super Assistance w Proama kupiła ponad połowa pań, deklarujących, że wykonują zawód kierowcy zawodowego, pracownika działu finansowego lub produktowego, działu IT lub administracji, pracownika technicznego, prawnika i przedstawiciela handlowego. Po produkt ten chętnie sięgają również kobiety – przedsiębiorcy oraz wykonujące wolne zawody. Znacznie niższy odsetek emerytek i rolniczek decyduje się na Super Assistance w Proama. W przypadku tego produktu mniejsze znaczenie ma wiek – w równej mierze pomoc na drodze doceniają panie w wieku od 26do 55 lat.
Super Assistance jest dobrowolnym ubezpieczeniem, dzięki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii bądź kradzieży samochodu. Ubezpieczenie Super Assistance działa na terenie Polski i większości państw europejskich, niezależnie od odległości miejsca zdarzenia od domu ubezpieczonego.
Proama nie tylko zapewnia samochód zastępczy w przypadku kradzieży, awarii lub wypadku nawet do 7 dni, ale również pomoc w innych trudnych sytuacjach na drodze. Gdy zabraknie nam paliwa lub wlejemy ropę zamiast benzyny, kluczyki zatrzasną się w samochodzie, na mrozie rozładuje się akumulator lub przebijemy oponę, mając Super Assistance w Proama, ubezpieczyciel pomoże nam w każdej z tych sytuacji.
– Super Assistance ma zapewnić komfort i wygodę klientom Proama, dlatego po wypadku lub awarii odwozimy naprawiony samochód pod wskazany adres – dodaje K. Wanatowicz.
Super Assistance obejmuje również transport osoby ubezpieczonej do placówki medycznej, hospitalizację dla kierowcy i pasażerów samochodu podczas pobytu za granicą, w razie zajścia wypadku lub poważnego zachorowania oraz organizację przejazdu osoby bliskiej do miejsca hospitalizacji Ubezpieczonego, jak również usługi tłumacza.
Assistance w Proama to także dostęp do infolinii medycznej (m.in. porady lekarza dyżurnego, informacje o placówkach medycznych, działaniu leków, dietach) oraz do serwisu dla kierowców: informacje o trasie alternatywnej, stacjach paliw, natężeniu ruchu, korkach, najbliższych warsztatach, itp. źródło: Biuro Prasowe Proama Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse