Aż do 400 km zwiększyła Proama limit holowania unieruchomionego pojazdu w ramach Super Assistance, jednocześnie pozostawiając cenę ubezpieczenia na niezmienionym poziomie.
Super Assistance to ubezpieczenie, dzięki któremu za 169 zł rocznie klient otrzymuje rozbudowaną pomoc serwisową, pomoc w podróży, a także wsparcie informacyjne, w tym dostęp do infolinii medycznej oraz usług tłumacza, które świadczone są w większości państw europejskich.
Od początku kwietnia br. Proama zwiększyła dostępny limit holowania pojazdu, którego naprawa na miejscu zdarzenia okaże się niemożliwa, z 200 do 400 km.
– Wierzymy, że w ten sposób zapewnimy odpowiedni poziom pomocy jak największej grupie klientów, którzy zdecydują się nabyć Super Assistance. Z naszych analiz wynika, że aż 99,50% przypadków holowania nie przekracza odległości 130 km. Chcemy jednak, by każdy ubezpieczony miał pewność, że nie poniesie dodatkowych kosztów związanych z transportem swego auta. W ramach nowego limitu praktycznie tak będzie – wyjaśnia Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. produktów komunikacyjnych w Proama.
Nowy limit to nie jedyna zmiana jaka została wprowadzona w ostatnim czasie. Od początku października 2013 r., Proama rozszerzyła zakres usług świadczonych w ramach Super Assistance o zwrot kosztów przejazdów taksówką. Jest to elastyczne rozwiązanie – stanowiące alternatywę do pojazdu zastępczego – skierowane przede wszystkim do grona klientów, którzy wykorzystują swoje cztery kółka przede wszystkim do dojazdów do pracy. Decydując się na tę usługę, w odróżnieniu od pojazdu zastępczego, nie ponoszą oni kosztów paliwa, nie muszą się również martwić np. o znalezienie miejsca parkingowego.
Warto również podkreślić, że Proama oferuje pomoc assistance bez wprowadzania ograniczeń kilometrowych od miejsca zamieszkania ubezpieczonego. Zatem – w przeciwieństwie do większości polis assistance – umożliwia nieodpłatne skorzystanie z usług pomocowych, np. w trakcie stłuczki przed domem.
– Pomimo, że wciąż duża część polskich kierowców, w razie wypadku lub awarii, liczy na pomoc bliskich, rośnie odsetek klientów, którzy mają świadomość potrzeby posiadania dodatkowej, bardziej kompleksowej ochrony. Większość klientów, którzy przynajmniej raz mieli okazję skorzystać z assistance, jest zadowolona z otrzymanej pomocy. W związku z tym osoby te zazwyczaj decydują się na zakup wariantu rozszerzonego. Statystyki potwierdzają, że kwota wydana na assistance zwraca się już przy pierwszym nieprzewidzianym zdarzeniu na drodze, a niewielki koszt sprawia, że jest ono ubezpieczeniem coraz częściej świadomie wybieranym przez konsumentów – dodaje Łukasz Kuryłowicz.
Super Assistance w Proama jest skierowany tylko do klientów, którzy zdecydowali się nabyć ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych lub jeden z pakietów casco.