usługi zainteresowania/hobby

Światowy debiut Mitsubishi Connect

Światowy debiut Mitsubishi Connect
* Pakiet usług zdalnego bezpieczeństwa MITSUBISHI CONNECT “Safeguard and Remote Services” mają swoją światową premierę na salonie samochodowym Los Angeles Auto Show

Data publikacji: 30.11.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Światowy debiut Mitsubishi Connect Kategoria: nowe produkty/usługi, zainteresowania/hobby

* Pakiet usług zdalnego bezpieczeństwa MITSUBISHI CONNECT “Safeguard and Remote Services” mają swoją światową premierę na salonie samochodowym Los Angeles Auto Show 2017.

* Pakiet usług zdalnego bezpieczeństwa MITSUBISHI CONNECT “Safeguard and Remote Services” mają swoją światową premierę na salonie samochodowym Los Angeles Auto Show 2017.

* Mitsubishi Motors rozszerza swoją ofertę dla kierowców, proponując im nowe rozwiązania techniczne dostępne dzięki samochodowym systemom łączności.

* Łączność komórkowa z samochodem umożliwia wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa podróży.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłasza światowy debiut nowego pakietu usług w świadczonych ramach samochodowego systemu łączności MITSUBISHI CONNECT – zdalnych usług bezpieczeństwa ("Safeguard and Remote Services"). Prezentacja nowego pakietu odbyła się podczas Los Angeles Auto Show 2017. Innowacyjna platforma usług zapewni właścicielom pojazdów bezpieczną i wygodną jazdę oraz będzie w stanie zintegrować się z szeroką gamą samochodowych rozwiązań opartych na systemach łączności.

Usługi zdalnego bezpieczeństwa mogą wspomagać kierowców na drogach i poza nimi za pośrednictwem systemów takich, jak automatyczne powiadamianie o kolizjach, pomoc wypadkowa SOS, pomoc drogowa, a także zdalnej łączności z samochodem zapewniającej kontrolę działania układów ogrzewania i klimatyzacji, czy wyszukiwania samochodu. Usługi będą oferowane w nowym modelu Eclipse Cross w Stanach Zjednoczonych, a na kolejnych wybranych światowych rynkach usługi te zostaną udostępnione już w niedalekiej przyszłości.

1 / 6

„Korzystając z MITSUBISHI CONNECT robimy spory krok naprzód, umożliwiając naszym klientom korzystanie z zalet coraz bardziej połączonego świata, a jednocześnie zapewniając im więcej bezpieczeństwa i spokoju ducha w czasie jazdy.” – powiedział Vincent Cobee, wiceprezes i dyrektor generalny działu strategii produktowej w MMC.

Don Swearingen, wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych w Mitsubishi Motors North America, powiedział: „Mitsubishi Motors z entuzjazmem podchodzi do możliwości dostępnych dzięki systemom łączności samochodowej, zapewniając dzięki nim nowe, zintegrowane i innowacyjne usługi swoim klientom.”

A to już wiesz?  Mitsubishi zaprasza na bezpłatną kontrolę pojazdu przed zimą

Zdalne usługi bezpieczeństwa będą oferowane za pośrednictwem prostej subskrypcji obejmującej wbudowany moduł kontroli telematycznej, wyposażony w modem komórkowy 4G LTE i funkcję GPS.

Aplikacja My MITSUBISHI CONNECT zostanie również udostępniona na smartfonach z systemami Android i Apple, by użytkownicy mogli uzyskać dostęp do zdalnych usług bezpieczeństwa za pomocą swoich urządzeń mobilnych. Aplikacja może łączyć się z Amazon Alexa na urządzeniach takich jak Amazon Echo lub z Google Assistant na odpowiednich telefonach z Androidem, iPhone'ach i urządzeniach Google Home.

Google, Android i Google Home są zarejestrowanymi znakami towarowymi Google LLC.

O Mitsubishi Motors Corporation (MMC)
MMC jest globalnym producentem samochodów z siedzibą w Japonii, wyznaczającym trendy w segmentach pick-up’ów i SUV-ów oraz w rozwoju technologii napędu na cztery koła. Firma jest obecna na ponad 160 rynkach, ze szczególną reprezentacją w krajach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN. Jako pionier elektromobilności, który od roku 1966 prowadzi badania nad pojazdami elektrycznymi, firma zaprezentowała w roku 2009 pierwszy seryjnie produkowany samochód elektryczny (i-MiEV), a następnie, w roku 2013 model Outlander PHEV – pierwszy hybrydowy SUV typu plug-in z elektrycznym napędem na cztery koła.

MMC zatrudnia 30 000 pracowników na całym świecie i wytwarza samochody w zakładach produkcyjnych w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji. Lokomotywami wzrostu potęgi koncernu są modele Pajero Sport, L200/Triton i Outlander. W roku fiskalnym 2016 firma sprzedała na całym świecie 926 000 egzemplarzy pojazdów, osiągając sprzedaż netto na poziomie 1.9 bilionów jenów. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Światowy debiut Mitsubishi Connect nowe produkty/usługi, zainteresowania/hobby - * Pakiet usług zdalnego bezpieczeństwa MITSUBISHI CONNECT “Safeguard and Remote Services” mają swoją światową premierę na salonie samochodowym Los Angeles Auto Show 2017. Hashtagi: #nowe produkty/usługi #zainteresowania/hobby

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy