handel media/marketing/reklama

Tytuł Samochodu Roku 2019 RJC dla Mitsubishi Eclipse Cross

Tytuł Samochodu Roku 2019 RJC dla Mitsubishi Eclipse Cross
Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że SUV Eclipse Cross otrzymał tytuł «RJC Car of the Year 2019», przyznany przez stowarzyszenie japońskich dziennikarzy motoryzacyjnych „Researchers' & Journalists Conference of Japan” (RJC). Zwycięzcę ogłoszono podczas finałowej konferencji, po głosowaniu, które odbyło się 13

Data publikacji: 16.11.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tytuł Samochodu Roku 2019 RJC dla Mitsubishi Eclipse Cross Kategoria: handel, media/marketing/reklama

Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że SUV Eclipse Cross otrzymał tytuł «RJC Car of the Year 2019», przyznany przez stowarzyszenie japońskich dziennikarzy motoryzacyjnych „Researchers' & Journalists Conference of Japan” (RJC). Zwycięzcę ogłoszono podczas finałowej konferencji, po głosowaniu, które odbyło się 13 listopada.

Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że SUV Eclipse Cross otrzymał tytuł «RJC Car of the Year 2019», przyznany przez stowarzyszenie japońskich dziennikarzy motoryzacyjnych „Researchers' & Journalists Conference of Japan” (RJC). Zwycięzcę ogłoszono podczas finałowej konferencji, po głosowaniu, które odbyło się 13 listopada.

Komitet jurorów RJC tak uzasadnił wybór: „Mitsubishi Eclipse Cross to nie tylko stylowe połączenie wyrazistego coupé i kompaktowego SUV-a, ale także doskonałe osiągi i dopracowana dynamika, dzięki wyjątkowemu napędowi na cztery koła opracowanemu przez Mitsubishi (S-AWC). Znakomite osiągi auto zawdzięcza połączeniu nowo opracowanego turbodoładowanego silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem paliwa o pojemności 1,5 litra z przekładnią CVT, z możliwością manualnego wyboru ośmiu przełożeń”.

Model marki Mitsubishi otrzymał wcześniej nagrodę „RJC Car of the Year” w 2007 roku.

„Nagroda «RJC Car of the Year 2019» to dla nas ogromna radość” – ogłosiło Mitsubishi Motors Corporation. „Klient powinien być stawiany zawsze na pierwszym miejscu, do czego inspiruje nas nasza korporacyjna filozofia – pomagamy budować pełne życia społeczeństwo, poprzez wykorzystanie potencjału mobilności”.

RJC Car of the Year 2019
Zwycięzca 28. edycji konkursu został wybrany przez członków RJC spośród modeli japońskich, wprowadzonych na rynek krajowy w okresie od 1 listopada 2017 r. do 31 października 2018 r. Komitet jurorów wybrał 1 listopada 6 finalistów. W dniu 13 listopada odbyło się głosowanie finałowe, wyłaniające zwycięzcę – «RJC Car of the Year 2019», którym zostało Mitsubishi Eclipse Cross.

A to już wiesz?  Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD

1 / 4

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV – lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

 

  źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Tytuł Samochodu Roku 2019 RJC dla Mitsubishi Eclipse Cross handel, media/marketing/reklama - Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że SUV Eclipse Cross otrzymał tytuł «RJC Car of the Year 2019», przyznany przez stowarzyszenie japońskich dziennikarzy motoryzacyjnych „Researchers' & Journalists Conference of Japan” (RJC). Zwycięzcę ogłoszono podczas finałowej konferencji, po głosowaniu, które odbyło się 13 listopada. Hashtagi: #handel #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy