Data publikacji: 28.06.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Volvo partnerem Volvo Gdynia Sailing Days Kategoria: sport, media/marketing/reklama
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich – Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz Mistrzostwa Polski w Match Racingu. Na zakończenie zaplanowano także niespodziankę dla fanów motoryzacji – prezentację nowego Volvo V40.
Autoryzowany Dealer Volvo, firma Drywa została oficjalnym partnerem prawie dwutygodniowego cyklu eventów żeglarskich – Volvo Gdynia Sailing Days. W ramach niego zostaną rozegrane m.in. regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni oraz Mistrzostwa Polski w Match Racingu. Na zakończenie zaplanowano także niespodziankę dla fanów motoryzacji – prezentację nowego Volvo V40.
Organizatorem cyklu wydarzeń z serii Volvo Gdynia Sailing Days jest miasto Gdynia. Od 27 czerwca do 8 lipca zostanie rozegranych 5 różnych wyścigów morskich. Całość rozpoczęły regaty o Puchar Prezydenta Miasta Gdyni w klasach olimpijskich i przygotowawczych – 470, 420, 29er, Europa, Laser, Laser Radial, Laser 4.7. Kolejnym wydarzeniem będą Dni High Performance w ramach których odbędzie się EUROSAF Freestyle Sailing Event. Na drugi tydzień regat zaplanowano wyścigi w klasie Star zaliczające się do Mistrzostw Półkuli Wschodniej, Mistrzostwa Polski w Match Racingu oraz zawody w klasie Optimist o Puchar Trenerów.
Wyścigom będą towarzyszyły także dodatkowe atrakcje. Przez 12 dni będzie działać miasteczko Volvo zlokalizowane na terenie Mariny, a 30 czerwca i 1 lipca na plaży miejskiej będą odbywać się gry i zabawy dla dzieci i dorosłych. Jednak najciekawsze aktywności zaplanowano na zakończenie regat. 8 lipca będzie można spotkać ekipę polskich żeglarzy, którzy będę reprezentować Polskę na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie, oraz po raz pierwszy na Pomorzu zobaczyć nowe Volvo V40. Auto będzie można obejrzeć w miasteczku Volvo mieszczącym się na gdyńskiej marinie już od 10 rano.
Nowy hatchback Volvo swoją światową premierę miał 6 marca podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Auto jest zupełnie nowym 5-miejscowym i 5-drzwiowym prestiżowym hatchbackiem, który łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z zaletami i wyposażeniem dużego auta. Swoją linią stylistyczną nowy model nawiązuję do kultowego Volvo P1800ES. To również pierwsze auto na świecie wyposażone w poduszkę powietrzną chroniącą pieszego.
To nie pierwszy rok gdy angażujemy się w promocję żeglarstwa w Polsce. W zeszłym roku wspieraliśmy Targi Wiatr i Woda, dlatego tym bardziej cieszy nas, że w tym roku zostaliśmy partnerem takiego wydarzenia – powiedział Piotr Wejman, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Drywa Sp. z o.o.
Oficjalny program i cały harmonogram wydarzenia można pobrać z poniższej strony – http://www.gdyniasailingdays.org/ źródło: Biuro Prasowe Volvo Auto Polska Załączniki: Hashtagi: #sport #media/marketing/reklama