Data publikacji: 11.04.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Volvo utrzymało pierwsze miejsce w segmencie Premium Kategoria: media/marketing/reklama, transport
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów.
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów.
Po zakończeniu pierwszego kwartału 2012 roku napływają pozytywne informacje, zarówno z całego polskiego rynku motoryzacyjnego, jak i segmentu Premium. W tym czasie cały rynek odnotował wzrost sprzedaży o ponad 12%, a segment Premium o 36%.
1359 sprzedanych aut pozwoliło Volvo na zajęcie pierwszego miejsca w segmencie Premium i utrzymanie wysokiego udziału w całym rynku – 1,8%. Tak wysoki wynik Volvo zawdzięcza bardzo dobrej sprzedaży modelu Volvo XC60 oraz wprowadzeniu do oferty pojazdów specjalnych – bankowozów typu C.
Wprowadzenie do oferty bankowozów, ale również znakomita sprzedaż modelu XC60, to klucz naszego tegorocznego dobrego startu. Jednak nie osiągnęlibyśmy tego bez ścisłej współpracy z naszą siecią dealerską. Dzięki temu kolejny kwartał jesteśmy na pierwszy miejscu w segmencie Premium – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska
Najbliższe plany
Rozbudowa sieci dealerskiej i wprowadzenie do oferty nowego Volvo V40 – to główne cele Volvo na najbliższe miesiące br.
Mamy nadzieję, że nowe inwestycje dealerów Volvo oraz tegoroczne premiery, w tym nowe Volvo V40, pozwolą nam utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium w całym 2012 roku – skomentował Arkadiusz Nowiński.
* Audi, BMW, Mercedes, Volvo źródło: Biuro Prasowe Volvo Auto Polska Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport