Data publikacji: 23.10.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Proama ASO także dla czteroletnich aut Kategoria: nowe produkty/usługi, transport
Proama wprowadziła zmiany w warunkach autocasco, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Najważniejsza z nich to objęcie ochroną w wariancie Casco ASO również pojazdów czteroletnich.
Proama wprowadziła zmiany w warunkach autocasco, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Najważniejsza z nich to objęcie ochroną w wariancie Casco ASO również pojazdów czteroletnich.
Statystyki pokazują, że połowa właścicieli pojazdów przynajmniej raz w roku korzysta z usług warsztatów naprawczych, przy czym tylko jedna trzecia z nich decyduje się na usługi Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO). Istnieje również grupa kierowców, których dylemat wyboru rodzaju warsztatu naprawczego praktycznie nie dotyczy. Są to nabywcy nowych aut, w przypadku których wykonywanie okresowych przeglądów i ewentualnych napraw na oryginalnych częściach jest warunkiem utrzymania ochrony gwarancyjnej zapewnianej przez producenta. Pomimo że przepisy zezwalają na rezygnację z fabrycznego serwisu i dokonywanie przeglądów i napraw w dowolnym warsztacie (kwestię tę reguluje między innymi rozporządzenie Komisji Europejskiej 461/2010), w praktyce może pociągnąć to za sobą wiele niedogodności dla właściciela auta.
– Biorąc pod uwagę potrzeby właścicieli pojazdów w okresie gwarancyjnym, Proama rozszerzyła ofertę poprzez objęcie ochroną autocasco w wariancie Casco ASO również pojazdów czteroletnich – wyjaśnia Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. ubezpieczeń samochodowych w Proama. – Ochroną mogą zostać także objęte samochody, których gwarancja już wygasła, jednak wciąż są to auta w miarę nowe, często z niewielkim przebiegiem.
W wariancie Casco ASO klienci mogą liczyć na bezgotówkową naprawę pojazdu w stacji autoryzowanej z wykorzystaniem nowych, oryginalnych części zamiennych, bez uwzględnienia amortyzacji.
W Proama również właściciele starszych aut – do 8 lat – wybierając pakiet Casco Komfortowy, mogą liczyć na ustalenie odszkodowania przy wykorzystaniu cen nowych, oryginalnych części zamiennych, co do których producent zaświadcza, że zostały wyprodukowane zgodnie ze standardami producenta pojazdu i są tej samej jakości, co części producenta pojazdu.
– W ramach wariantu Casco Komfortowy wysokość odszkodowania, tak jak w Casco ASO, ustalana jest bez uwzględnienia amortyzacji, chyba że wypłata odszkodowania – zgodnie z prośbą klienta – ma się odbyć na zasadzie rozliczenia gotówkowego, opartego o wycenę przygotowaną przez Proama – dodaje Łukasz Kuryłowicz.
W Proama ubezpieczenie autocasco oferowane jest w 3 wariantach różniących się między sobą przede wszystkim sposobem likwidacji szkody: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. Klient może również sam określić wartość swojego udziału w szkodzie (franszyzy redukcyjnej) na poziomie 0 zł, 500 zł, 1 tys. zł lub 2 tys. zł. Autocasco w Proama jest przygotowane w modelu all-risk, co oznacza, że ochroną objęte są szkody, będące następstwem wszelkich zdarzeń losowych (wyjątkiem są zdarzenia opisane w katalogu wyłączeń). Dzięki temu klient otrzymuje szeroki zakres ubezpieczenia, nawet w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych do przewidzenia. źródło: Biuro Prasowe Proama Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #transport