Data publikacji: 12.02.2019 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W służbie miłości i społeczności lokalnej: Emirates SkyCargo szykuje się na Walentynki Kategoria: wydarzenia, media/marketing/reklama
Wtorek, 12 lutego 2019 r. – Warszawa, Polska
Aby zaspokoić dodatkowe zapotrzebowanie, przewoźnik cargo wykona w lutym dziewięć specjalnych lotów czarterowych z kwiatami na pięciu kontynentach
Pierwsze bezpośrednie przewozy czarterowe kwiatów Emirates SkyCargo z Nairobi do Sydney i z Quito do Los Angeles
Ponad 50 tys. ton kwiatów przetransportowanych przez przewoźnika w 2018 r. istotnym wkładem w rozwój gospodarczy regionów
Wtorek, 12 lutego 2019 r. – Warszawa, Polska – Co roku z okazji Walentynek miliony zakochanych na całym świecie obdarowują się różami, stąd na początku lutego gwałtownie wzrasta zapotrzebowanie na kwiaty. Aby mu sprostać, najwięksi eksporterzy kwiatów tacy jak Kenia czy Ekwador zbierają i wysyłają drogą lotniczą dodatkowe ilości róż do znaczących ośrodków światowego rynku kwiaciarskiego, takich jak giełda kwiatowa w Aalsmeer w Holandii, i bezpośrednio do klientów z całego świata.
Przez cały rok Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, wykonują codzienne regularne loty towarowe do Nairobi i cztery loty towarowe tygodniowo do Quito, odbierając kwiaty, które następnie są przewożone do innych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.
Dodatkowa zdolność przewozowa
Ze względu na dodatkowe zapotrzebowanie na kwiaty w tym sezonie linie Emirates SkyCargo zrealizują łącznie dziewięć lotów specjalnie w celu przewozu kwiatów poza regularnymi połączeniami towarowymi. Każdy samolot towarowy Boeing 777 Emirates SkyCargo zdoła zabrać do 100 ton ładunku, co oznacza, że przewoźnik przetransportuje w miesiącu blisko 900 ton róż oprócz 4 tys. ton przewożonych w ramach regularnych połączeń.
Ten rok jest dla linii przełomowy jeszcze pod kilkoma innymi względami. Przewoźnik wykonał swoje pierwsze bezpośrednie loty towarowe, przewożąc kwiaty z Nairobi do Sydney oraz z Quito do Los Angeles. Wpisuje się to w obecny trend, zgodnie z którym producenci dostarczają kwiaty bezpośrednio do użytkowników końcowych na całym świecie, a nie tylko na giełdy kwiatowe.
1 / 4
Utrzymanie świeżości kwiatów
Podróż kwiatów rozpoczyna się w gospodarstwie, gdzie zbiera się je ręcznie. Następnie świeżo zebrane kwiaty są sortowane, układane w bukiety i ręcznie pakowane do pudełek, które później zostaną załadowane do samolotu. W celu zapewnienia maksymalnej świeżości i trwałości kwiaty przechowywane są w temperaturze 2-3 stopni Celsjusza.
Linie Emirates SkyCargo opracowały specjalistyczną ofertę rozwiązań złożoną z trzech poziomów – Emirates Fresh, Emirates Fresh Active i Emirates Fresh Breathe – w zakresie przewozu lotniczego różnych rodzajów produktów łatwo psujących się, w tym żywności i kwiatów. Emirates Fresh Breathe to szereg rozwiązań chłodniczych w transporcie świeżych kwiatów ciętych.
W służbie społeczności lokalnej
Z uprawy kwiatów utrzymuje się ponad 100 tys. Ekwadorczyków i szacunkowo 500 tys. Kenijczyków. Ułatwiając eksporterom kwiatów i innych produktów łatwo psujących się dotarcie do klientów na całym świecie, linie Emirates SkyCargo mają istotny wkład w rozwój gospodarczy tych regionów.
W 2018 roku linie przetransportowały na całym świecie blisko 50 tys. ton kwiatów. Większość z nich – przeszło 27 tys. ton – pochodziła z Kenii. Stanowi to szacunkowo ok. 15% całkowitego eksportu kwiatów z tego kraju. W styczniu 2019 roku przewoźnik przetransportował ponad 2,2 tys. ton kwiatów z Nairobi. W tym samym czasie linie przewiozły przeszło 1,2 tys. ton kwiatów z Ekwadoru do Amsterdamu.
Ponadto Emirates SkyCargo przewozi kwiaty w lukach bagażowych samolotów pasażerskich z innych krajów, takich jak Indie, Tajlandia, Sri Lanka czy Etiopia.
Przewoźnik dysponuje nowoczesną flotą złożoną z ponad 270 samolotów szerokokadłubowych. Samoloty Boeing 777 i Boeing 747 Emirates SkyCargo mogą jednorazowo zabrać ponad 100 ton ładunku. W 2018 roku linie przetransportowały blisko 2,6 mln ton cargo. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Hashtagi: #wydarzenia #media/marketing/reklama