Data publikacji: 29.10.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wybierz reklamę Mercedesa Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać swojego faworyta głosując na Facebooku.
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać swojego faworyta głosując na Facebooku.
Ikona lat 80-tych, MacGyver, stał się twarzą nowej kampanii promocyjnej nowego, miejskiego samochodu dostawczego Mercedes-Benz Citan. W pierwszych dniach listopada, reklama Citana z MacGyverem pojawi się również w polskiej telewizji. W związku z tym, przygotowano dwie wersje spotu telewizyjnego i to internauci zdecydują, który z nich będzie emitowany.
Choć obie reklamy są do siebie podobne, różnią się ścieżką dźwiękową. W pierwszej wersji pojawiają się polskie napisy w formie kinowej. W drugiej aktor jest dublowany przez lektora, Mirosława Uttę, tego samego, który w minionych dekadach pojawiał się w polskiej wersji serialu.
Internauci mogą oddawać głosy na swój ulubiony spot na stronie Mercedes-Benz Polska na Facebooku w poniedziałek, 30.10.2012, od godz. 12.00 do końca dnia.
http://www.facebook.com/MercedesBenzPolska źródło: Biuro Prasowe Mirosław Wróbel Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport