Data publikacji: 26.03.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygraj z Dunlopem wyjazd do LeMans Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Warszawa, 26 marca 2012 r.
Rusza wiosenna kampania Dunlopa, w tym konkurs z cennymi nagrodami
Warszawa, 26 marca 2012 r. – Rusza wiosenna kampania promocyjna marki Dunlop. Jej głównym celem jest umocnienie znajomości marki i podkreślenie jej sportowego charakteru. Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., będzie promować opony Dunlop w telewizji, kinach oraz Internecie.
Wiodącym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot, informujący o konkursie „Wygraj wyjazd do LeMans”. Głównymi nagrodami są wyjazdy na jubileuszowy – 80. wyścig 24h LeMans – legendarne zawody sportowe, w które od lat zaangażowany jest Dunlop. Oprócz pięciu dwuosobowych pakietów VIP, do wygrania są także zestawy wyścigowe, m.in. kurtki, czapki i koszulki. Pula nagród wynosi aż 60 000 zł. Konkurs trwa od 23 marca do 27 kwietnia 2012 r., a więcej o nim można dowiedzieć się z serwisu www.dunlop-promocja.pl.
„W kampanii akcentujemy sportowy charakter Dunlopa, który wykorzystując swoje wieloletnie zaangażowanie w sporty motorowe, opracowuje i testuje na torach wyścigowych zaawansowane, innowacyjne technologie, które są następnie wdrażane w tradycyjnych oponach. Dzięki temu Dunlop jest dziś jednym z wiodących producentów ogumienia high i ultra high performance” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Starszy menedżer marki Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Wart podkreślenia jest fakt, że marka cieszy się ogromnym uznaniem entuzjastów motoryzacji zarówno w Polsce, jak i na świecie. Do nich właśnie skierowany jest konkurs, dzięki któremu pięciu szczęśliwców wraz z osobami towarzyszącymi będzie mogło obejrzeć na żywo jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych na świecie – legendarny
24-godzinny wyścig LeMans” – dodał Ł. Tłuchowski.
W ramach wiosennej kampanii Dunlop przygotował także materiały POS, promujące konkurs oraz wspierające markę i tegoroczną nowość: oponę Dunlop Sport Maxx RT. Kreacja kampanii została przygotowana przez Dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska we współpracy z agencją GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym ze światowych liderów produkcji opon klasy high i ultra-high performance. Doświadczenie w sportach motorowych pozwala na opracowywanie innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w oponach używanych do codziennej jazdy. Stawiając sobie za cel osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy, Dunlop oferuje wszystkim kierowcom jakość i wytrzymałość właściwą najnowszym generacjom technologii dostępnych w przemyśle oponiarskim, w tym opony z technologią RunOnFlat. Wielu wiodących światowych producentów samochodów, takich jak Alfa Romeo, AMG, Audi, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz i Porsche stosuje opony Dunlop jako pierwsze wyposażenie.
Więcej informacji można znaleźć na stronach www.dunlop.pl oraz www.dunlop-promocja.pl.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stnie Ohio, USA. Firma od momentu powstania w 1898 r., czyli od ponad 100 lat, wprowadza innowacyjne rozwiązania, które stają się standardami branży motoryzacyjnej. Goodyear wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. źródło: Biuro Prasowe Goodyear Dunlop Tires Polska/Firma Oponiarska Dębica S.A. Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport