media/marketing/reklama transport

„Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach

„Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach
Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na

Data publikacji: 19.01.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach Kategoria: media/marketing/reklama, transport

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”

„Zabłyśnij na drodze” to ogólnopolska kampania edukacyjna. W jej ramach już od 11 stycznia podkarpackie miejscowości przemierzają edukatorzy: ratownik medyczny, wideorealizator i postać śmierci. Edukują i rozdają zakupione przez Nestlé opaski odblaskowe. Wszystko po to, aby pokazać pieszym, dlaczego po zmroku warto nosić odblaski – także w terenie zabudowanym.

Już w pierwszej godzinie akcji wszystkim niewidocznym spotkanym po drodze rozdano dziesiątki odblasków.

Kampania „Zabłyśnij na drodze” to jeden z przykładów jak Nestlé działa na rzecz poprawy jakości życia i dąży do lepszej przyszłości. Dlatego firma wdraża liczne programy poprawiające poziom bezpieczeństwa w miejscu pracy, a także kształtujące odpowiedzialną postawę i właściwe zachowania wśród pracowników. W Nestlé to właśnie pracownicy budują kulturę bezpieczeństwa, stosując na co dzień obowiązujące standardy, a także stwarzając środowisko sprzyjające bezpiecznej pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem filmowym  promującym akcję „Zabłyśnij na drodze”: https://www.youtube.com/watch?v=V3jSYc5XlmI

Partnerem kampanii jest firma Pratt&Whitney. źródło: Biuro Prasowe Nestlé Polska S.A. Załączniki: „Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach media/marketing/reklama, transport - Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.” Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

A to już wiesz?  Nowa flota ciężarowa w Czatkowicach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy