Data publikacji: 24.10.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowe działania marketingowe Goodyear i Dunlop Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Warszawa, 21 października 2011 r.
Grupa Goodyear w Polsce promuje zimowe nowości z segmentu premium
Warszawa, 21 października 2011 r. – Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię reklamową opon marek premium: Goodyear i Dunlop. Będzie ona prowadzona dla opon Goodyear w prasie oraz telewizji, a dla Dunlopa – w Internecie i w mediach społecznościowych do połowy listopada br.
Działania dla marki Goodyear koncentrują się na telewizji oraz prasie. Kreacje reklamowe są związane z promocją nowej zimowej opony Goodyear UltraGrip 8, która jest następczynią jednej z najlepiej sprzedających się opon zimowych w Polsce: Goodyear UltraGrip 7+. Goodyear UltraGrip 8 – pierwsza opona z bieżnikiem kierunkowym z zastosowaniem opatentowanej technologii Goodyear 3D-BIS (ang. Block Interlocking System) na całej rzeźbie bieżnika – już uzyskała bardzo dobre wyniki w niezależnych testach takich organizacji, jak TÜV SÜD Automotive, czy ADAC oraz w rankingach magazynów motoryzacyjnych.
W telewizji spoty emitowane są na antenach stacji ogólnopolskich oraz telewizji tematycznych. Dodatkowo marka Goodyear została sponsorem głównego wydania wiadomości sportowych w TVN oraz programu ‘Raport’ w TVN Turbo. Publikacje w prasie pojawiają się w magazynach motoryzacyjnych, life-stylowych oraz tygodnikach opinii.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires Polska i agencję reklamową GPD. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dunlop – marka opon dla kierowców, którzy cenią sobie dynamiczne prowadzenie i radość z jazdy – kładzie w tym sezonie jesienno-zimowym nacisk zwłaszcza na obecność w Internecie i mediach społecznościowych. Kreacje reklamowe związane są z promocją nowości – opony zimowej klasy Ultra High Performance: Dunlop SP WinterSport 4D, która jest następczynią opony Dunlop SP WinterSport 3D, aż czterokrotnie uznawanej przez ADAC za najlepszą oponę zimową.
Promocja połączona jest z konkursem "Dunlop FunMachine 4D", w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Kampania pojawia się m.in. na portalach, w serwisach specjalistycznych, a także na YouTube oraz Facebooku. Głównym celem działań Dunlopa w Internecie jest dotarcie z informacjami o najnowszej oponie zimowej Dunlop SP WinterSport 4D, a także wzmocnienie wizerunku marki.
Kreację kampanii przygotowała firma Goodyear Dunlop Tires Polska oraz agencja Upgrade Marketing, która zajęła się również zakupem mediów.
„Wprowadzamy w tym sezonie dwie nowe opony zimowe o doskonałych parametrach. Zarówno Goodyear UltraGrip 8, jak i Dunlop SP WinterSport 4D to opony, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne, jeszcze bardziej zwiększające bezpieczeństwo i komfort jazdy w zimowych warunkach” – powiedział Jarosław Szczepański, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.
„Na rynek trafiły niedawno, a już osiągnęły znakomite rezultaty w testach przeprowadzonych przez prestiżowe niemieckie magazyny motoryzacyjne ‘Auto Zeitung’ i ‘Auto Motor und Sport’ oraz niemieckie i austriackie instytuty badawcze: ADAC i ÖAMTC” – dodał J. Szczepański.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą
w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 72 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. źródło: Biuro Prasowe Goodyear Dunlop Tires Polska/Firma Oponiarska Dębica S.A. Załączniki: Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama